FANDOM

Gothic - Przykład gry fabularnej utworzonej przez Piranha Bytes.Wcielamy się tam w Bezimiennego bohatera który próbuje uratować kolonie przed złem.

Fabuła: Edytuj

Fabuła gry opowiada o dziejach bohatera w kolonii karnej, zwanej Górniczą Doliną. Znajduje się ona w dolinie wyspy Khorinis, a otoczona jest przez magiczną barierę, która przepuszcza wszystko z zewnętrznego świata, lecz stanowi śmiertelną przeszkodę dla każdej żywej istoty próbującej spenetrować ją od wewnątrz. Bariera ta została stworzona na zlecenie króla Rhobara II przez magów w celu ochrony wydobycia magicznej rudy z tutejszej kopalni. Król potrzebował ogromnych jej ilości, by produkować broń dla swej armii, a kopalnia miała mu to zapewnić.

Król pokonał niemal wszystkich wrogów swego królestwa. Wyjątek stanowili orkowie. Nigdy nie grzeszyli oni sprytem czy inteligencją, jednak mieli potężną przewagę w postaci ogromnej siły i determinacji w walce z ludźmi. Historia zaczyna się, gdy główny bohater trafia do Górniczej Doliny jako kolejny, na pozór zwyczajny, skazaniec. Zanim zostaje wrzucony za barierę, otrzymuje od maga – Pyrokara – list, z zadaniem dostarczenia go Arcymistrzowi Magów Ognia w Starym Obozie, jednej z trzech głównych organizacji występujących w grze.

Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki